Lagi Fitnah Terhadap Tok Guru


Aduhai.. bila teknologi disalahgunakan,camnilah jadinya..ana x paham btol manusia zaman sekarang..disebabkan tidak sehaluan parti,sanggup ulama' dihina dan difitnah sedemikian rupa..http://jeffrydamien09.blogspot.com/...semoga blogger nie dapat hidayah daripadaNya..

Kata Tok Guru,beliau tidak akan teragak-agak untuk membuat laporan polis mengenai perlakuan tersebut sekiranya tiada orang berbuat demikian. Namun beliau amat berterima kasih kepada pihak yang telah terlebih dahulu membuat laporan polis berhubung fitnah tersebut.
“Saya ucap terima kasihlah kepada pihak yang membuat laporan polis terhadap perkara itu,” katanya selepas majlis penyampaian cek Takaful Kifaalah kepada 2,040 wasi di Dewan Majlis Daerah Machang, di sini hari ini."

Blog nie menyiarkan gambar yang telah diubahsuai mempamerkan aksi melampau terhadap Tuan Guru Nik Abdul Aziz dan Anwar dengan aksi liwat.Ya Allah..x paham tol dengan manusia nie..Alhamdulillah,seorang bekas pegawai tentera membuat satu laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Bharu (IPD) di Pengkalan Chepa berhubung penghinaan tersebut.

Mejar (B) Mohamad Ibrahim, 57 yang juga Setiausaha Keselamatan PAS Kelantan membuat laporan polis dan mendesak pihak polis menyiasat bloger terbabit serta mengambil tindakan sewajarnya.
“Tindakan bloger terbabit bercanggah dengan undang-undang dan boleh mencetuskan provokasi melampau,” katanya dalam laporan berkenaan.




Melalui pembacaan ana dalam blog kurang ajar terbabit,memang jelas blogger merupakan pro kerajaan..alahai,politik punya pasal..Tak kan sampai fitnah camnie..ana memang belum pro or kontra mana2 pihak..semoga Allah tunjukkan manusia jalan kebenaran... Ameen..!!

Comments

Popular posts from this blog

Belajar Perlu Berguru

Umur bertambah,Usia berkurang

Mengapa wujud istilah bosan?