Smile The Sweetest... :)

smile the sweetest... :)
herm...terlalu banyak untuk difikirkan..terlalu banyak yang perlu dilakukan.. la yukallifullahu nafsan illa wus'aha..Allah dah janji..terlalu banyak Allah telah janjikan untuk hambanya..dan Allah tidak akan pernah memungkiri janji yang dibuat..hambanya tidak akan diuji jika hamba tersebut tidak mampu untuk menghadapinya..

Still trying to adapt myself with the situation..seminggu ada 168 jam..70 jam untuk belajar..maybe dalam 15 jam siapkan homework..juz imagine,7 pagi sampai 5 petang(sight)..waa..tiap2 hari otak wat fitness..fit gak arr otak wafi..haha..nseb la kalau malam tue xde kelas,tapi kalau tiba-tiba ada kelas malam,x tido la malam tue siapkan homework..xpe2,ada 24 jam sehari..so,manage betul-betul..haha..maybe tahun nie xde istilah untuk rehat dan tidur yang berkualiti..redha je la.. Moga diri ini sentiasa ingat akan untuk sentiasa berdoa..moga-moga natijah di kemudian hari setimpal dengan usaha yang dilakukan..

Alhamdulillah,persahabatan itu terlalu indah..sahabat yang sentiasa di sisi.. really appreciate them..rakan2 seperjuangan dalam Majlis Pemimpin Pelajar..really supporting..dan yang paling menggembirakan,perkembangan positif kami candidates SPM..especially kai yang bergelar putera..kami still nakal2..normal la tue..tp syukur,kebanyakan perkara abnormal kami kuburkan..dan xde batu nisan diletakkan..semoga perkara2 yang telah terkubur xkan kami temui..biar menjadi kenangan pahit..yang xkan berulang..selama-lamanya..doa xkan pernah terputus buat sahabat2,rakan-rakan seperjuangan,dan semua mangsa SPM..juz wait for us SPM..!!


Comments

  1. kawan2 itulah yang akan selalu dikenang-kenang slps SPM nanti.. appreciate every single minute I say.. bittaufiq wannajah untuk SPM..

    ReplyDelete
  2. semoga Allah mengurniakan kjayaan yg besar buat SPM candicates this year..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Belajar Perlu Berguru

Umur bertambah,Usia berkurang

Mengapa wujud istilah bosan?