Jamuan Badan Kepimpinan Pelajar...



Alhamdulillah,hasil penat lelah kitorang pemimpin pelajar form 4(ana x penat sgt pown,bkn wat keje sgt..hehe..),kitorang berjaya menjayakan jamuan akhir tahun Badan Kepimpinan Pelajar Sekolah Menengah Agama Persekutuan Kajang tanggal 16 November 2009.. Dengan berbekalkan semangat yang jitu(ceh..!!),hati yang ikhlas n cam2 lagi,majlis berjalan dengan agak lancar..ada la dalam beberapa bulan kitorang rancang majlis nie..Kitorang pilih Restoran Nelayan,berdekatan dengan Tasik Titiwangsa sebagai venue majlis kitorang..restoran nie boleh tahan la.. Ana ingat kan tempat nie biasa je tapi time ana datang,ada gak arr sedikit perasaan kagum terselit di hati..hehehe...

Start dalam pukul 8.00 malam sampai la lebih kurang 10.30 malam...time masuk dihiasi dengan lilin,dah cam deepavali dah..haha..xdela,lawa arr pemandangan time tue..pastu disambut oleh pemimpin pelajar form 4,dapat door gift n cam2 lagi la..enjoy arr majlis kali nie..x sia-sia usaha kitorang..makanan dia pown sedap dan banyak..kitorang amek buffet..cam2 arr pihak restoran sediakan..memang berbaloi..!!

Persembahan x la banyak sangat untuk kali nie..tapi ada satu peristiwa yang ana agak terkesima arr..Faiz Excellence training and Resources,kitorang nyer motivator,wat suprise untuk kitorang..bayangkan tiba2 je team UNIC masuk majlis kitorang...ana usha je la..dan diorang nyanyikan 4 lagu untuk kitorang..wau..!! UNIC yang selama nie wat konsert ribu2 datang,juz nyanyi untuk kitorang yang x sampai 150 orang..memang gempak..tapi kali nie diorang datang 3 orang je,tue pown sorang lagi duduk dalam kereta..demam..!!(cuak nak wat show depan student smap,hehehe..xde la,dia still xleh nak adapt dengan climate malaysia coz baru balik dari Meseir lepas 3 tahun kat sana..tapi x kesah arr,asalkan ada yang datang..

-wau...-
Pastu ada gak pemimpin pelajar form 5 wat persembahan..kelakar gak arr performance diorang..lirik "Aku Bukan Superman" diorang tukar,pastu wat lagu lain..memang kreatif..haha..pastu ada gak persembahan multimedia,cam biasa arr,konfem amirul yang buat video nie..coz dia pasal teknologi nie memang canggih.. Not bad arr video dia..

Xtau arr nak cakap pe lagi..tapi memang ana puas hati arr untuk majlis kali nie..walaupown ana xde la menyumbang sangat..hehe..biro dana jek..x kesah arr...
 
-Bergambar dengan UNIC-

-
-Pemimpin Pelajar F4-

Comments

  1. Memang arr video tue hampeh..
    Saje cover sket..
    tapi kalau dy nyer tuan dah cakap camtue..
    xtau la nak backup camne lagi...

    ReplyDelete
  2. wahh...congrate adik2 bkp y dpt organize jmuan y bez ni...huhu rndunye nk orgnize jmuan pp ag...actly dlu pp f4'07 dh g srvey restorn nelyn tuh...not bad la..tp ntah cmne sume stuju nk wat kt ptrajaya...so korg lak y ambk dis venue..haha cngrate eh,,majulah bkp tuk smapk :p

    ReplyDelete
  3. Sori la syafiq..
    abang xde..
    try tanya pp lain..
    kalau ada nanti abang bagi..

    ReplyDelete
  4. salam..ehem2..tumpang lalu..eh smart ar 2 gambar akhir tuh..huhuh..
    memori yang sukar dilupakan~..

    semoga ukhwah kita sume kekal hingga mati~(wohoo..kasar sikit)

    -------SEPI TANPA DAKWAH-------

    ReplyDelete
  5. mm..bertuah antum pelajar sbp,jamuan pengawas grand2..belum lagi jamuan guru n sume2 majlis formal..papepun,smapk is the best!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Perubahan : Menjadi lebih baik dan sentiasa baik.

Umur bertambah,Usia berkurang

Belajar Perlu Berguru